År 2010

2009 sa vi alla att år 2010 ska bli ett år vi aldrig glömmer, vi skulle göra galna, roliga och helt meningslösa saker.
Vi snacka och planerade och drömde, det gjorde vi för nästan precis ett år sedan.
.
Nu sitter man här, året har glidit förbi fort och det är alldeles snart slut, jag bor inte längre i Göteborg, och vi alla höll en sak som lovades förra året - Att år 2010 aldrig glöms bort.
.
Men vi kommer inte komma ihåg det för att det var det galna och roliga året det skulle bli, jag kommer komma ihåg det för att jag fick operera mig i hjärnan och för att en av mina 2 bästa vänner gick bort och att jag var den sista som hon lyckades säga en hel mening till.. Jag kommer komma ihåg den för att jag fick fira min födelsedag, din födelsedag och Knubbes födelsedag utan dig Brasse.
.
I morgon är det den 3:e och det har redan gått 5 månader sedan du gick bort, och jag är lång borta från alla våra vänner.. Jag ska jobba hela dagen.. Livet är tufft, och bra orättvist ofta..
.
Men jag har dig mycket att tacka för, tack min vän för att jag var så älskad av dig..
.
.Jag kommer aldrig sluta älska dig.
.







Kom ihåg mig?