En dag kvar leva ?

Okej, om du fick veta att du hade en dag kvar att leva, vad skulle du göra? Vad jag skulle göra?
.
Jag tror att jag skulle ... Tagit ut alla pengar på mitt konto springa ner och handla bilen jag alltid tänkt på att skaffa! Vinka när jag såg min granne, hello Yo, bilen är ny och hur är läget? Jag skulle vilja ha flickan jag älskar vid min sida, köra ut mot vattnet och inte tag någonting för givet!
-
Jag skulle ringa dit alla gamla vänner och käraste och tala om för dom att de har gjort mig till den jag är idag.
Jag kan se mig själv i backspegeln och säga hej det är bra nog, jag har haft det bäst, så fönstret ner, volym upp!
Då jag undrade om jag hade gett allt för dem som har gett mig så mycket av dom själva? Jag skulle parkera bilen mitt på vägen och musik, yo, min egen och alla skulle le och dansa med varandra och retas, sedan en Barbeque Bonfire på stranden....
-
Jag skulle vilja säga till mina bröder och systrar att jag är stolt över dom och dom ska förstå hur mycket jag verkligen älskar dem, vill jag säga till min mamma att jag älskar henne och säga tack, för att jag fick bli till.
Solen skulle gå ner över vattnet medan jag tog en sista snus och drack en sista öl!
Vind i mitt hår Rockstar glasögon på så 23 år är jag och jag älskar mitt Götlaborg.
-
Jag ville faktiskt dra iväg i dom vitaste Sneakers och skinnpajen, slitna jeans och en keps på sne, så skulle jag lämna bilen och bara promenera genom GBG..
-
Och önskar att jag kunde få tacka alla dom som känner mig och funnits med i mitt liv, men vet inte riktigt hur det skulle gå till? kanske en sista måltid på Jensen? Göra saker som jag normalt inte gör, som att stoppa den vackraste flickan och förföra henne så som jag aldrig hade gjort det förr.
Jag skulle samla mina bästa vänner, mina vänner och bekanta, jag skulle nog säger att vi ses någonstans, vi kommer att mötas igen alla tillsammans,
-
Jag hade dragit iväg, tyst för mig själv, skrattat och skämtat och dragit all historik om mitt liv förbi mig själv.
Men jag hade samtidigt varit lite rädd, för att veta att du lämnar jag allt? Min mamma, min familj, mina vänner och flickan i mitt liv som jag ännu inte funnit, men jag hade nog nöjt mig med tanker på att hon faktiskt finns där ute någonstans, och allting finns tatuerat in i hjärtat på mig själv, precis så som jag vill ha det..
-
En dag kvar att leva? Vad gör man?
Jo lev livet medan du kan och älskar mycket medan du faktiskt vågar det...

» Rebecca Säger:

Tycker du ska blogga lite mer hjärtat ;)

Pussar

2010-02-14 @ 18:12:14
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/






Kom ihåg mig?